„Pokój jest kołem zamachowym, źródłem prawdziwego rozwoju ludzkiego oraz pomyślnej przyszłości Birmy”. Przesłanie tej treści kard. Charles Maung Bo, przekazał dziennikowi „L’Osservatore Romano”.
O „zwycięstwo demokracji” i „lepszą przyszłość dla następnych pokoleń” apelują zwierzchnicy religijni Sri Lanki przed zaplanowanymi na poniedziałek wyborami do parlamentu i na urząd premiera.
Arabscy chrześcijanie „są integralną częścią naszej przeszłości, teraźniejszości i przyszłości” – powiedział król Jordanii, składając wszystkim poddanym życzenia z okazji narodzin proroka Mahometa i Bożego Narodzenia.
Po latach traktowania chrześcijan w Egipcie jak obywateli drugiej kategorii, mogą oni spodziewać się teraz lepszej przyszłości. Taką opinię wyraził bp Kyrillos Kamal William Samaan OFM.
„Nie sądzę, żeby wyznawcy Chrystusa, którzy odeszli z Bliskiego Wschodu, mieli jeszcze ochotę spróbować budowania swej przyszłości” w Syrii czy Iraku – wyznał abp Pierbattista Pizzaballa OFM.
22 stycznia mają się rozpocząć w Genewie rokowania na temat przyszłości Syrii. Wciąż nie jest jasne, kto weźmie udział w tym spotkaniu i jaki będzie jego finał.
„Zanim świat podejmie decyzję o naszej przyszłości, niech najpierw w ogóle weźmie pod uwagę naszą obecność” – mówi łaciński patriarcha Jerozolimy przypominając, że mieszkańcy Bliskiego Wschodu już zbyt wiele wycierpieli.
Syryjczycy winni bronić jedności swego kraju i muszą sami decydować o jego przyszłości. Podkreślono to we wspólnym oświadczeniu katolickich i prawosławnych patriarchów Antiochii, którzy spotkali się wczoraj w Damaszku.
Jeśli chcemy uczestniczyć w projektach, które zdecydują o przyszłości świata, musimy być w Kazachstanie, który leży w sercu Eurazji i ma kluczowe znaczenie dla Nowego Szlaku Jedwabnego, projektu stulecia.
Kiedy w Europie zaczęła się moda na islam? Czy forsowana przez Brukselę tzw. różnorodność to nic innego jak nowa nazwa multikulti? I czy islam rzeczywiście jest przyszłością Wielkiej Brytanii?